torsdag 23 april 2009

Vårnjutare

Egentligen hade jag mycket att göra idag, men när jag hade varit på arbetsförmedlingen i Nässjö, sen handlat på Kvantum och var på väg hem så bestämde jag mig.

Jag skulle hämta Triken och köra till Eksjö och hämta mina nyklackade och halvsulade MC-boots istället för att sitt inne och sy märken på lädervästar. :)

Oh, va det var skönt att få dra iväg och njuta vädret och våren med vinden i ansiktet.

Kan nån tid på året vara skönare än denna?! Allt ligger framför och kroppen och sinnet är fyllt av förväntan inför det som ligger framför. UNDERBART!!!!

Den här bilden tog jag för exakt 1 år sedan 23/4-08 på en av mina promenadrundor. Det var betydligt kallare då, eller hade i alla fall inte varit lika varmt lika längre om nu, eftersom det var så mycket is kvar i hagarna.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar