onsdag 22 april 2009

Bloggsmittad

"Alla" bloggar. Eller?! Är det inte alla? Det känns nästan så.
Jag blev så sugen när jag läst en bekants blogg och tänkte att jag kanske skulle blogga lite jag också. Börjar bli så trött på Facebook. Hinner inte med alla grejer som folk vill ge eller dela med mig.

Det handlar ju bara om att dela lite vardag med ... vem som nu skulle vara intresserad av min vardag. :)

Just nu ser jag fram emot lördag då Holy Riders MC ska ha årsmöte hos vänner i Husnäs. Ska bli jättekul!

Har "stretat" med redovisningen av ekonomin, jag är kassör, samtidigt som jag håller på att sy på märken på 5 västar. Det är roligt att klubben växer och jag längtar efter säsongens sommar aktiviteter med gamla och nya vänner.



Bilden är från ett fordral jag gjorde till bilderna från vår senaste samling i Rydaholms Pingstkyrka, ett litet kollage från träffen.
Fast det är faktiskt fel datum där, det ska vara 21 - 22 febr, inte januari. Men det spelar ju ingen roll längre, vi som var med vet ju när det var.

Nä, nu ska jag dra min man från TVn och gå och lägga oss. Jag har mycket att stå i imorgon.
Hoppas att det blir väder så att jag kan ta Triken istället för bilen. Mycket roligare!!

Go' Natt!
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar