tisdag 6 mars 2012

Ingen flitig bloggare

Jag är verkligen ingen flitig bloggare, har varken haft tid eller ork, vilket jag har nu.
Har varit ledig en HEL vecka och vilat och njutit av att få vara hemma och göra "ingenting". Har nördat vid datorn och glott på en massa film ... och varit lite nyttig också.
Har äntligen plockat in i bokhyllan efter vårt ommöblerande, där vi flyttade runt bokhyllorna som värsta rockaden.
Till helgen hoppas jag att vi får tid att vara hemma så vi kan slutföra projektet som vi började på sista veckan i januari!!

Lägger upp en bild på vitsippor som en föraning om våren som faktiskt har retat sinnena flera gånger de senaste veckorna. Jag vet att kung Bore inte är färdig än och att april alltid brukar bjuda på snö och kyla. Ja, ja ... men nu njuter jag av förra årets sippor.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar