lördag 20 juni 2009

Midsommar - njut och arbete

Hann inte med att göra något inlägg igår på midsommarafton. :)
Men jag hann med att plocka lite blommor när jag åkte hem från jobbet på eftermiddagen.
Jag älskar lupiner, bryr mig inte ett skvatt om att de är s.k. skräpblommor. Så de så!!
Kan inte tänka mig något mer underbart än att njuta av alla dikesrenar som är fyllda av alla dessa underbara färgkombiationer, från vitt till alldeles mörklila/blå. Just wonderful!!!
De blev jättefina i mammas gamla Högsnäskruka. Eller hur!

Klicka på bilderna för att se dem i större format.


Idag har vi fått ganska bra ordning på lägenheten. Mattor har hamnat på rätt plats, tavlor har kommit upp och en del saker som bara ska höja mysfaktorn i residens GoA. T.ex. alla dyra (oups) grejer som jag köpt på PartyLite. Men de är snygga, eller ...


Den sista är scannad från en broschyr, för jag har inte hunnit göra min mysig än. ;)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar