onsdag 7 mars 2012

Boda Borg och Sandsjöbaden

För första gången i mitt vuxna liv har jag gjort något roligt med mina jobbarkompisar.
Va ... så gammal som jag är!?
Jo, visst har jag varit ute och dansat och ätit, gått på krogen (båda för länge sen), men idag hade JAG KUL! Med två pärlor på en och samma gång.

Fångarna på Fortet vet väl alla vad det är ... Boda Borg är något liknande. Man löser kluriga problem, man kryper, man klättrar, man "spränger" en bank ... Superkul!!
Detta vill jag göra igen. :)
Att en av cheferna var med, var absolut en bonus.
Avslutningen hade vi på Sandsjöbaden, ett ställe med den absolut godaste maten jag vet. Det kvittar när man kommer så är maten både god till smak och kvalité.

TACK kära kompisar för en jättetrevlig dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar