tisdag 9 juni 2009

Äntligen Online

Egentligen är titeln lite fel, för jag har inte alls längtat efter att komma on-line. Tvärtom har jag förundrats över hur lätt det har varit att vara utan både TV och Internet.
Dagarna och kvällarna, de senaste tolv dagarna, har varit fulla av flyttning, arbete och MC-träff så jag har inte direkt varit sysslolös. ;)

Jag, vi, trivs väldigt bra i vår nya lägenhet, även om den jsut nu är full av kartonger, sladdar, uppackade saker som inte fått någon egen plats än. Att vi fortfarande har så mycket "bröte" kvar efter allt slängande är ju förskräckligt. Är faktiskt rätt pryltrött för tillfället.

Maken har invigt tvättstugan idag och förklarat för frun hur allting fungerar. Smidigt. Jag behöver inte fundera alls. Ha, ha, ha.

Vi var på MC-träff i helgen, In Memory of High Chaparal. -3 grader första natten, isskorpa på tältduken andra natten. Är man riktigt klok egentligen! Fast vi hade jättetrevligt i alla fall. Det var ju rätt varmt i solen.

Hm ... klockan är 23:44 ... GoNatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar